Het laatste nieuws en actualiteiten van DAPZWD

Hieronder vind je alle nieuwsberichten van en over Dierenartsenpraktijk Zuidwest-Drenthe. Heb jij zelf een nieuwsbericht dat interessant kan zijn voor onze website? Neem gerust contact met ons op »

By Rianne Compagner | 14 mei 2020

Op Hemelvaartsdag en 2e Pinksterdag is de praktijk de gehele dag gesloten.

Vaccineren in COVID-19 tijd

By Rianne Compagner | 1 mei 2020

Vanaf 1 mei zullen we weer gaan starten met het vaccineren van honden en katten.

By Rianne Compagner | 25 april 2020

Op Koningsdag en Bevrijdingsdag is de praktijk de gehele dag gesloten.

covid19 dierenarts

Coronabeleid in de praktijk

By Rianne Compagner | 23 april 2020

Zo bezoekt u onze praktijk tijdens de afgekondigde Coronavirus maatregelen. Alleen zo kunnen wij onze huidige dienstverlening verantwoord voortzetten en de zieke dieren blijven helpen. Wij rekenen op uw begrip hiervoor en wensen u alle gezondheid toe. Indien u twijfelt of wel of niet moet komen, belt u dan gerust even?

By Rianne Compagner | 6 februari 2020

Vacature paraveterinair

Februari, gebitsmaand!

By Rianne Compagner | 30 januari 2020

Gebitsproblemen bij honden en katten komen vaker voor dan je denkt. Daarom vragen we elk jaar in februari aandacht voor dit probleem tijdens de Maand van de Gebitsverzorging.

sterilisatie castratie actie dierenarts meppel

Sterilisatie en castratie actie poes en kater januari 2020

By Rianne Compagner | 19 december 2019

Volgende maand houden wij een sterilisatie en castratie actie voor katten van 13 januari 2020 tot en met 24 januari 2020

By Rianne Compagner | 13 december 2019

Tijdens de feestdagen gelden er andere openingstijden. Uiteraard blijven wij bereikbaar voor spoedgevallen via ons nummer 0522-238508.

Vuurwerkangst

By Rianne Compagner | 5 december 2019

Vuurwerkangst bij onze huisdieren. Veel honden en katten zijn erg nerveus of raken in paniek door vuurwerk. Vuurwerk associëren ze met het knallen en flitsen van onweer en hun instinct vertelt ze dat onweer gevaar met zich mee brengt.

hond-herfst-mais-eikels-die

Herfst

By Rianne Compagner | 11 oktober 2019

De bomen kleuren oranje en de bladeren vallen op de grond, het is weer herfst! Wat is er nu fijner dan een heerlijke boswandeling met de hond. Toch zijn er tijdens de herfst enkele gevaren voor de hond;

bird-2724144_1280

Op Hemelvaartsdag en 2e Pinksterdag is de praktijk de gehele dag gesloten.

vaccineren

Vaccineren in COVID-19 tijd

koningsdag-en-bevrijdingsda

Op Koningsdag en Bevrijdingsdag is de praktijk de gehele dag gesloten.

covid19 dierenarts

Coronabeleid in de praktijk